TD مینی پی ال سی لوگو
 
دو شنبه 11 / 10 / 1391برچسب:, :: 1:33 ::  نويسنده : ahmad & saman

LOGO TD (text display)

دستگاهی است که برای نمایش,RUN و STOP کردن و انجام برخی تنظیمات در برنامه های آپلود شده در لوگو استفاده می شه . این وسیله توسط یک کابل به سخت افزار لوگو متصل شده که باعث می شود کاربرد از فاصله دورتر به برخی تنظیمات سخت افزار لوگو دسترسی، وتوانایی کنترل آنرا داشته باشد.

TD قابل نصب روی در تابلو است و اپراتور می تواند به راحتی وارد تنظیمات نمایشگر لوگو شده و حتی TEXT های از قبل تنظیم شده را ببیند . لازم به ذکر است به دلیل حفاظت از برنامه نوشته شده , وارد شدن به محیط برنامه نویسی از طریق TD امکان پذیر نبوده و الزاما این عمل توسط خود ماژول انجام می گیرد.

 

این ماژول با ولتاژ 12/24  AC,DC یا 12  DC تغذیه شده که بدون پلاریته است .

حداکثر طول کابل ارتباطی 5/2 متر و در صورت استفاده از کابل واسط حداکثر طول 10 متر می باشد . معمولا TD را بر روی در تابلویی قرار می گیرد که LOGO داخلش است و برای همین نیاز به کابل بلند نیست .

علاوه بر کلید های موجود در سخت افزار لوگو چهار کلید دیگر تحت عنوان ( F1, . . . , F4 ) نیز بر روی LOGO ! TD موجود است . F1 , F2 , F3 , F4 : از این کلید ها  همانند کلید های چهار جهته می توان به عنوان یک ورودی دیجیتال استفاده کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان